SaHaBaT MaYa

Monday, March 19, 2012

19 Mac...

Posted by eikorina-NaWaL sYaFiQ at 11:56 PM
arini genap umo aku yg ke.....tut....(tidak dapat disiarkan kerana terlalu ekstrem...) hehe...ader laa....xkisah la umo baper...yg penting awet muda alwayz....kan?? hehe...


utk arini aku msakkan mi kuah utk kawan2 aku....nsib baek ada didi yg dok tolg aku kat dapur...anak dia widatul comel pun sebok gak kat dapur nak tgk aku masak...


pas msk sumer, tggu kengkawan yg len dtg...dlm pkul 130tghari...AJK Pengangkutan & Logistik...Zarin baru smpai dgn Alia...10 min kendian jannah smpai dgn fiqah, kak nani dan syira...bawak kek aiskrim baskin robin...huhu...sedap kot....yg penting..MAHAL kot...hehe...ni gmbr keknyer...




Thanks korg sebab belikan kek ni...tercapai gak hajat aku nak rse kek ni...tp xbest...cepat CAIR...huhu...
pape pun...thanks kepada korg yg sudi wish dan doakan aku....amin utk kesemuanya...semoga doa kalian dimakbulkan Allah swt...amin...


wassalam...

0 comments:

 

~ NuKiLaN HaTiKu ~ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise